مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 00:352022-11-10فرهنگي

جدیدترین روایت از «حادثه ای در شهر عروسک ها»


عادل بزدوده که این روزها نمایش «حادثه ای در شهر عروسک ها» را برای اجرا در جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک آماده می کند، می گوید: وقتی به بچه ها خدمت می کنم، - عادل بزدوده که این روزها نمایش حادثه ای در شهر عروسک ها را برای اجرا در جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک آماده می کند، می گوید: وقتی به بچه ها خدمت می کنم، حالم خوب است.

این کارگردان تئاتر که بیشتر تجربیات خود را در تئاتر عروسکی به انجام رسانده است، درباره تازه ترین فعالیت های خود به ایسنا می گوید: نمایش حادثه ای در شهر عروسک ها را برای شرکت در جشنواره نمایش عروسکی آماده می کنیم.

من و اعضای گروه فارغ از هر نگاهی، برای حفظ روحیه کودکان، ارزش والایی قائل هستیم و وظیفه خود می دانیم این دنیایی را که به انواع پلیدی ها آلوده شده، برای بچه ها تلطیف کنیم.

او یادآوری می کند: چندی پیش به مناسبت پنجاهمین سال فعالیت کانون، نمایش حادثه ای در شهر عروسک ها را که اوایل دهه 50 به عنوان اولین تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا شد، روی صحنه آوردم و حالا همین نمایش را برای شرکت در جشنواره نمایش عروسکی تمرین می کنم.

بزدوده درباره تغییرات احتمالی در اجرای نمایش و گروه اجرایی آن می گوید: تغییراتی در گروه داریم چون بعضی از اعضا نتوانستند در این اجرا همراه ما باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین روایت از «حادثه ای در شهر عروسک ها»

جدیدترین روایت از «حادثه ای در شهر عروسک ها»