مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 22:402022-11-10سياسي

رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی: در تملک اراضی ملی قانون به نفع مردم تفسیر شود


رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی گفت: فارغ از گرفتاری هایی که در بحث تملک اراضی ملی و منابع طبیعی داریم تفسیر قانون باید به نفع مردم صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مصطفی نخعی، رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری خراسان جنوبی که با حضور رییس قوه قضاییه برگزار شد، اظهار داشت: درخواست ما این است که دستور دهید که در تملک زمین در اراضی ملی به خصوص منابع طبیعی بیش از گذشته قانون به نفع مردم تفسیر باشد چرا بعضا مردم برای تملک ارث پدری خود در روستاها مشکل دارند.

وی بیان کرد: علیرغم اینکه موضوع کوله بری برای خیلی از استان ها لحاظ شده امام هنوز برای خراسان جنوبی لحاظ نشده و از این موضوع گلایه مند هستیم چرا مرزنشین خراسان جنوبی نباید از این فرصت استفاده کند.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در و قرار داشتن در مسیر ترانزیت انواع قاچاق مواد مخدر و سوخت را از تهدیدات استان ذکر کرد و گفت: باید این تهدیدها به فرصت تبدیل شود، تاکنون این مهم محقق نشده و از ظرفیت مرز به درستی استفاده نشده است.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه وضعیت معیشت مرزنشینان خراسان جنوبی اصلا مناسب نیست و خیلی از جاها ترک فعل اتفاق می افتد، افزود: کارشکنی و کم کاری در بسیاری از دستورالعمل های حمایت از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی: در تملک اراضی ملی قانون به نفع مردم تفسیر شود

رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی: در تملک اراضی ملی قانون به نفع مردم تفسیر شود