مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 20:202022-11-10سياسي

طرح بیمه اقشار محروم در انتظار نهایی شدن


مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر لرستان در خصوص بیمه اقشار کم درآمد گفت: طرح بیمه اقشار محروم را مجلس تصویب کرد اما نهایی نشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، بیت اله برقراری در نشست خبری با اصحاب رسانه با تاکید بر اینکه سیاست ما ارائه خدمات بیشتر و بهتر است، اظهار کرد: جامعه هدف ما برای جذب بیمه شده در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر 30 میلیون نفر است که حدود 9 تا 10 میلیون نفر مشمول بیمه هستند.

وی افزود: از تعداد افراد بیمه شده صندوق بیمه اجتماعی یک میلیون و 600 هزار نفر بیمه شده فعال و 2 میلیون و 500 هزار نفر بیمه شده غیر فعال است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور گفت: یکی از اولویت های ما ثبات پایداری صندوق است و در حال حاضر شاهد ثبات پایداری هستیم زیرا به ازای هر ده نفر که جذب صندوق می شوند یک نفر بازنشسته می شود.

برقراری با اشاره به اینکه امکان انتقال سوابق بیمه ای در صندوق وجود دارد، عنوان کرد: سیاست صندوق بیمه اجتماعی ارایه خدمات بیشتر و بهتر است.

وی با اشاره به تدوین سند راهبردی 5 ساله صندوق بیمه اجتماعی خاطرنشان کرد: پیش بینی ما در سند راهبردی 5 ساله این است که سال 1405 صندوق بیمه اجتماعی جزو صندوق های برتر و به عنوان الگو معرفی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح بیمه اقشار محروم در انتظار نهایی شدن

طرح بیمه اقشار محروم در انتظار نهایی شدن