مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 20:152022-11-10ورزشي

آغاز عملیات زیباسازی از ورودی جنوب شرقی شیراز


شهردار منطقه دو شیراز، از آغاز عملیات زیباسازی از ورودی جنوب شرقی این کلانشهر خبر داد.

- محمد تولایی شیرازی با اشاره به نابسامانی های ورودی جنوب شرقی شیراز گفت: همواره یکی از خواسته های مکرر مردم توجه به ورودی شهر شیراز از سمت جنوب شرقی بوده است که به رغم تلاش های گذشته این مسیر از کیفیت لازم برخوردار نبوده در حالی که در ادامه ورودی جنوب شرق و فرودگاه شیراز مسیر بلوار مدرس به عنوان ویترین شهر شیراز در منظر مسافران، توریست های داخلی و خارجی و حتی مسولین ملی و استانی است.

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2 شیراز، او عنوان کرد: تلاش خواهیم کرد مسیرهای منتهی به ورودی و خروجی شهر شیراز در محدوده پل فسا تا میدان، ولی عصر را در حد قابل قبولی زیباسازی و به مردم فهیم شیراز تقدیم کنیم.

تولایی گفت: علاوه بر مسیرهای ورودی جنوب شرق، فضای سبز بلوار خلیج فارس، عملیات احداث و بهسازی بلوارهای مدرس، رحمت، کریمخان زند، لطفعلی خان زند، کوی زهرا و خیابان های توحید و انقلاب در دستور کار قرار گرفته است و همچنین احداث فضای سبز ورودی بلوار آیت الله قشقایی و مجموعه ورزشی محله شاهزاده بیگم نیز در حال اجرا است.

او با اشاره به ضرورت همکاری شهروندان در این منطقه گفت: توجه به مبلمان شهری، حذف تابلوهای غیر مجاز، ساماندهی و رنگ آمیزی درب منازل با هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات زیباسازی از ورودی جنوب شرقی شیراز

آغاز عملیات زیباسازی از ورودی جنوب شرقی شیراز