مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 19:002022-11-10اقتصادي

چاپ 15 هزار کارت پستال از جاذبه های خراسان شمالی


معاون گردشگری، سرمایه گذاری و طرح های خراسان شمالی گفت: کارت پستال جاذبه های میراث فرهنگی این استان در تیراژ 15 هزار چاپ و توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز ابوالفضل اسماعیلی، معاون گردشگری، سرمایه گذاری و طرح های خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها با اعلام چاپ 15 هزار کارت پستال از جاذبه های استان، اظهارکرد: نظر به وجود بیش از یک هزار و 500 جاذبه طبیعی و تاریخی شناسایی شده و 713 اثر ثبتی در خراسان شمالی و ضرورت اطلاع رسانی و معرفی هر چه بهتر و بیشتر این جذابیت ها، اقدام به چاپ و انتشار کارت پستال این جاذبه ها در 15 جاذبه تاریخی و باستانی این منطقه شده است.

وی با اشاره به تنوع جاذبه های موجود در این استان گفت: جاذبه هایی چون آینه خانه مفخم، عمارت مفخم، قلعه جلال الدین، روستای هدف گردشگری اسفیدان، اقوام کرمانج، منطقه گلیل و سرانی، روستای هدف گردشگری درکش، روستای هدف گردشگری خسرویه، منطقه نمونه ملی باباامان، منطقه نمونه ملی بش قارداش و غیره .

از جمله جاذبه های تاریخی است که در این کارت پستال ها معرفی شده اند.

معاون گردشگری، سرمایه گذاری و طرح های خراسان شمالی افزود: با معرفی هرچه بهتر و بیشتر جاذبه های طبیعی و تاریخی و باستانی این استان و اطلاع رسانی این جذابیت ها، صنعت گردشگری این استان بیش ازپیش رونق ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ 15 هزار کارت پستال از جاذبه های خراسان شمالی

چاپ 15 هزار کارت پستال از جاذبه های خراسان شمالی