مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 18:052022-11-10سياسي

مجتمع مسکونی 24 واحدی به همت خیرین بروجنی افتتاح شد


به همت خیر نیک اندیش حاج سید مصطفی طباطبایی و انجمن خیرین مسکن ساز شهرستان بروجن، مجتمع مسکونی 24 واحدی ایتام امام زمان( عج) به نیت حمایت از زوج های جوان نیازمند با هزینه ای بالغ بر 30 میلیارد تومان ساخته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به همت خیر نیک اندیش حاج سید مصطفی طباطبایی و انجمن خیرین مسکن ساز شهرستان بروجن، مجتمع مسکونی 24 واحدی ایتام امام زمان( عج) به نیت حمایت از زوج های جوان نیازمند با هزینه ای بالغ بر 30 میلیارد تومان ساخته شده است.

اکبر نیکزاد، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ظهر امروز در آیین افتتاحیه این مجتمع مسکونی گفت: سرباز اصلی ولایت شما هستید که با نیت خیرتان در جهت اسکان که دغدغه مردم و مسئولان است مجاهدت و ایثار و در این راه با خدای خود معامله می کنید.

وی افزود: این کارهای خداپسندانه و خیرساز و حمایت بنیاد اولویت اول ماست و باید اطلاع رسانی شود.

نیکزاد در ادامه اضافه کرد: دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص مسکن باید برطرف شود و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در همین راستا 300 هزار واحد مسکونی را در حال ساخت دارد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام امیرقلی جعفری نماینده مردم شهرستان و اقدام خداپسندانه ایشان در رفع نیاز اقشار نیازمند جامعه ستودنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع مسکونی 24 واحدی به همت خیرین بروجنی افتتاح شد

مجتمع مسکونی 24 واحدی به همت خیرین بروجنی افتتاح شد