مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 16:002022-11-10سياسي

ضرورت مشارکت خیرین با «بنیاد دعبل خزاعی» در بیمه مداحان


 مشارکت خیرین و معتمدین با «بنیاد دعبل خزاعی» در امر بیمه مداحان راهگشای فعالیت این بنیاد است.

- اردبیل - مدیرعامل بنیاد دعبل خزاعی گفت: مشارکت خیرین و معتمدین با بنیاد دعبل خزاعی در امر بیمه مداحان راهگشای فعالیت این بنیاد است.

به گزارش، حمید بهرامی بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه هم اندیشی مجمع خیرین و معتمدین استان اردبیل که در محل سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی اردبیل برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: بنیاد دعبل خزایی با هدف ساماندهی و حمایت از فعالیت مداحان تشکیل شده و در امور بیمه مداحان گام های موثری برداشته است.

مدیر عامل بنیاد دعبل خزایی با اشاره به اینکه دستگاه اباعبدالله (ع) دستگاه دستگیری از نیازمندان است، گفت: گاه پیر غلامانی داریم که در دوران زندگی خود اهل کار خیر و کمک بوده اند ولی امروز در گیر پیچ و خم زندگی شده و باید با حفظ عزت، احترام و کرامت جایگاه مداحی، به حمایت از آنان بپردازیم.

وی یادآور شد: مداحان و پیر غلامان حسینی به واسطه نورانیت و تجربه و درس گرفتن از مکتب امام حسین (ع) نکات آموزنده ای دارند که می تواند بسیاری از توطئه ها و تهاجم فرهنگی دشمن را خنثی کنند.

بهرامی با تأکید بر اینکه در سفرهای به استان ها در راستای جهاد تبیین باید به شبهات نیز پاسخ دهیم، افزود: پاسخ دادن به این سوالات خود بخشی از جهاد تبیین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت مشارکت خیرین با «بنیاد دعبل خزاعی» در بیمه مداحان

ضرورت مشارکت خیرین با «بنیاد دعبل خزاعی» در بیمه مداحان