مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 16:002022-11-10ورزشي

میثاقیان: رقابت های لیگ 2 بسیار سخت و فشرده است


سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با اشاره به حضور قدرتمند در لیگ گفت: رقابت های لیگ دسته دوم بسیار سخت و فشرده است و تیم ها برای صعود تحت فشار هستند.

- اکبر میثاقیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به نبرد داماش در 2 جام اظهار کرد: هم اینک تیم داماش در هر 2 جام لیگ دسته دوم و جام حذفی کشور حضور دارد اما اولویت ما حضور قدرتمند در لیگ دسته دوم است تا این لیگ را با موفقیت به اتمام برسانیم.

  وی با اشاره به حضور قدرتمند در لیگ افزود: رقابت های لیگ دسته دوم بسیار سخت و فشرده است و تیم ها برای صعود تحت فشار هستند و به همین دلیل باید تمام تمرکز خود را برای حضور قدرتمند در این لیگ داشته باشیم.

  سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان در خصوص جام حذفی و بازی روز گذشته داماش نیز بیان کرد: برای صعود داماش به لیگ دسته یک به این تیم آمدم اما نمی توان همزمان در هر 2 جام حذفی و لیگ، موفقیت کسب کرد.

  میثاقیان با اشاره به تمرکز روی لیگ گفت: روز گذشته در مرحله دوم مسابقات جام حذفی کشور برابر فولاد هرمزگان به برتری رسیدیم و به مرحله سوم صعود کردیم اما تمرکز خود را برای لیگ گذاشته ایم.

  وی با اشاره به بازی دادن به بازیکنان کمتر بازی کرده، تصریح کرد: در دیدار برابر فولاد هرمزگان بیشتر از بازیکنانی که کمتر فرصت حضور در ترکیب ثابت را یافته بودند، اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میثاقیان: رقابت های لیگ 2 بسیار سخت و فشرده است

میثاقیان: رقابت های لیگ 2 بسیار سخت و فشرده است