مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 15:302022-11-10اقتصادي

استفاده از اماکن تاریخی برای کاربری های اداری ممنوع شود


رییس کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای شهر تبریز گفت: استفاده از اماکن تاریخی جهت کاربری های اداری ممنوع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدکاظم زعفرانچیلر عصر امروز در جلسه کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار با اشاره به گزارشی که در خصوص آخرین وضعیت خانه های تاریخی تحت تملک شهرداری گردآوری شده است، اظهار کرد: ما تمام اطلاعات خانه های تاریخی و وضعیت موجود آنها را به سختی یافته و جمع آوری کرده ایم، گزارش مصوری با تمام ویژگی ها را در جلسه علنی ارائه خواهم داد تا اطلاعات در دست همه اعضای شورا قرار گیرد.

وی با بیان اینکه کارشناسان کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز به دلیل عدم تجمیع و نبود اطلاعات کافی، در راستای گردآوری اطلاعات مربوط به خانه های تاریخی زحمات بسیاری را متحمل شدند، اذعان کرد: در یکی از اسناد دریافتیم که شهرداری در سال 1371 خانه شربت اوغلی را به بنیاد ایران شناسی تحویل داده، جالب است که متأسفانه این بنیاد در نگهداری این اثر تاریخی کوتاهی می کند.

رییس کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: دقیقاً خانه اردوبادی هم همچون خانه شربت اوغلی به اسناد ملی داده شده است که لازم است برخی امو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از اماکن تاریخی برای کاربری های اداری ممنوع شود

استفاده از اماکن تاریخی برای کاربری های اداری ممنوع شود