مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 14:202022-11-10سياسي

حل مشکلات کشاورزی خراسان شمالی با انتقال آب های شمالی استان


با پیگیری های صورت گرفته در سفر رییس جمهور، موضوع انتقال آب از شمال استان به داخل انجام شده که با آزاد سازی این آب رونق بخش کشاورزی تسریع می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه مزیت های بالقوه استان در بخش کشاورزی تاکید داشتند لذا هدف گذاری استان فراهم کردن بستر لازم برای توسعه کشاورزی خواهد بود.

وی همچنین به سفر رییس جمهور نیز اشاره داشت و افزود: با پیگیری های صورت گرفته در سفر رییس جمهور، موضوع انتقال آب از شمال استان به داخل انجام شده که با آزاد سازی این آب رونق بخش کشاورزی تسریع می یابد.

حسین نژاد شهرستان فاروج را قطب کشاورزی استان دانست و گفت: زمینه توسعه کشاورزی آبی در آینده فراهم خواهد شد و دغدغه ای برای این حوزه نداریم.

استاندار خراسان شمالی تقویت کشاورزی به صورت دانش بنیان را نیز مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: تمام دغدغه های کشاورزان را با تقویت کشاورزی توأم با دانش بنیان، الگوی کشت و استفاده بهینه از زمین های کشاورزی، ایجاد بازار مخصوص زعفران و صنایع تبدیلی زعفران با همدلی مدیران متولی برطرف خواهیم کرد.

حسین نژاد خاطر نشان کرد: اگر امروز کشور ایران پله های ترقی و پیشرفت را در راستای شعار بنیادین استقلال، آزادی جمهوری اسلامی طی می کند دغدغه ای برای قدرت های سلطه ایجاد کرده اما مردم ایران به ویژه خراسان شمالی در مسیر بصیرت اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات کشاورزی خراسان شمالی با انتقال آب های شمالی استان

حل مشکلات کشاورزی خراسان شمالی با انتقال آب های شمالی استان