مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 13:402022-11-10اقتصادي

خط اعتباری ویژه برای فعالیت اقتصادی استان های کم برخوردار در نظر گرفته شود


استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه یارانه و سود تسهیلات برای استان های کمتر توسعه بیش از سایر استان ها باشد، گفت: خط اعتباری ویژه برای استان های کم برخوردار در نظر گرفته شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه یارانه و سود تسهیلات برای استان های کمتر توسعه بیش از سایر استان ها باشد، گفت: خط اعتباری ویژه برای استان های کم برخوردار در نظر گرفته شود.

جواد قناعت، امروز پنجشنبه 19 آبان در دیدار صنعتگران، کارآفرینان و فعالان شرکت های دانش بنیان خراسان جنوبی با رییس قوه قضاییه، اظهار کرد: طی یک سال گذشته با حمایت دولت، 180 واحد تولیدی استان به چرخه تولید بازگشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان این که امیدواریم با حضور حضرتعالی مشکلات تولیدگران و فعالان اقتصادی استان حل و شاهد تسریع در فرایند تولید باشیم، تصریح کرد: در نیمه نخست امسال 54 واحد تولیدی هم با سرمایه گذاری 1300 میلیارد تومان در استان به بهره برداری رسید که این واحدها در حوزه خدمات، معدن، صنعت و کشاورزی احداث شده و با بهره برداری از آنها برای 1045 نفر اشتغال جدید ایجاد شده است.

استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: 102 واحد تولیدی از ابتدای سال جاری با پرداخت 209 میلیارد و 300 میلیون تومان تسهیلات در این استان احیا شده و به چرخه تولید بازگشته است و با احیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط اعتباری ویژه برای فعالیت اقتصادی استان های کم برخوردار در نظر گرفته شود

خط اعتباری ویژه برای فعالیت اقتصادی استان های کم برخوردار در نظر گرفته شود