مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 13:002022-11-10اقتصادي

افزایش برداشت آب از سدگاوشان تنها راه تامین آب کرمانشاه در آینده


مدیر آب و فاضلاب کرمانشاه با اشاره به نیاز جدی شهر کرمانشاه به آب در بلند مدت، گفت: افزایش برداشت آب از سدگاوشان تنها راه تامین آب کرمانشاه در آینده خواهد بود.

- مهدی رشیدپور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه نیاز شهر کرمانشاه به آب هم اکنون پنج هزار لیتر در ثانیه است، اظهار کرد: نیاز کنون شهر از یک سو و برنامه ساخت پروژه های اقدام ملی مسکن از سوی دیگر در بلند مدت این نیاز را افزایش می دهد.

وی افزود: طبق گفته های مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه نیاز شهر کرمانشاه در حال حاضر و در آینده برای تأمین آب مسئله مهمی است که باید از طریق تخصیص بیشتر آب از سد گاوشان از همین حالا استارت خورده و میزان آب بیشتری به شهر کرمانشاه تعلق گیرد.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: تأمین پنج هزار لیتر در ثانیه آب برای شهر کرمانشاه با واقعیت فاصله داشته و در این آمار تأمین آب از محل چاه های میان دربند 2 هزار لیتر در ثانیه در نظر گرفته شده است.

رشیدپور ادامه داد: این برنامه ریزی ها برای برداشت آب از چاه های میان دربند در حالی است که در بهترین حالت و زمان سالی یک هزار و 700 لیتر در ثانیه بوده و برداشت فعلی آن نیز یک هزار و 340 لیتر در ثانیه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش برداشت آب از سدگاوشان تنها راه تامین آب کرمانشاه در آینده

افزایش برداشت آب از سدگاوشان تنها راه تامین آب کرمانشاه در آینده