مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 13:002022-11-10سياسي

ملت ایران جانفشانی مدافعان امنیت را هرگز فراموش نخواهند کرد


معاون پارلمانی رییس جمهور در دیدار با خانواده آرمان علی وردی، شهید مدافع امنیت گفت: ملت ایران جانفشانی مدافعان امنیت را فراموش نخواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید محمد حسینی امروز با حضور در منزل شهید آرمان علی وردی، در فضایی معنوی و مملو از عشق و ارادت به شهیدان والامقام، با خانواده این شهید مظلوم که در جریان اغتشاشات اخیر، غریبانه زیر شکنجه اشرار به شهادت رسید، دیدار و برای آنان صبر و شکیبایی مسألت کرد.

معاون پارلمانی رییس جمهور در این دیدار، گفت: فراق فرزند داغ سنگینی است و صبر و بردباری پدران و مادران شهیدان در این راه از اجر بی پایانی در نزد خداوند متعال برخوردار است.

شهید عزیز این مسیر را آگاهانه انتخاب کرده بود و همه ما وظیفه داریم راه این شهید والامقام را ادامه داده و از خون پاکشان صیانت کنیم.

حسینی تاکید کرد: خون آرمان عزیز قطعاً پایمال نخواهد شد و بسیجیان و جوانان کشورمان با روحیه فداکاری، ایثار و شجاعت در خط مقدم مقابله با هرگونه فتنه و توطئه دشمنان قرار دارند و ملت ایران جانفشانی آنان در دفاع از امنیت را هرگز فراموش نخواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی از شهید علی وردی با عنوان آرمان عزیز یاد کردند که نشان از جایگاه والای این شهید گرانقدر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران جانفشانی مدافعان امنیت را هرگز فراموش نخواهند کرد

ملت ایران جانفشانی مدافعان امنیت را هرگز فراموش نخواهند کرد