مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 12:552022-11-10اجتماعي

بخشودگی جریمه دیرکرد امانت در کتابخانه های درگزین در هفته کتاب


رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان درگزین از بخشودگی جرائم دیرکرد منابع کتابخانه ای به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان درگزین از بخشودگی جرائم دیرکرد منابع کتابخانه ای به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در این شهرستان خبر داد.

محمد بیات در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تمامی جرائم مربوط به دیرکرد کتاب های امانتی به شرط عودت کتاب به کتابخانه ها، از تاریخ 21 تا 26 آبان ماه مورد بخشودگی قرار خواهد گرفت.

وی همچنین با بیان اینکه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی عضویت در کتابخانه های عمومی این شهرستان رایگان است، افزود: علاقمندان و دوستداران کتاب می توانند روز سه شنبه 24 آبان مصادف با روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار، با مراجعه به سامانه اینترنتی WWW.

SAMANPL.

IR و یا با مراجعه حضوری به کتابخانه های عمومی شهرستان و دریافت کد تخفیف، به عضویت رایگان کتابخانه مورد نظر خود درآیند ضمن اینکه اعتبار کدهای دریافتی تا پایان آذرماه سال جاری خواهد بود.

بیات در پایان با اشاره به پیش بینی 45 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت و آغاز عملیات عمرانی امسال کتابخانه استاندارد این شهرستان خاطرنشان کرد: مجوزهای لازم و ماده 23 احداث این کتابخانه دریافت شده و هم اکنون آماده شروع عملیات عمرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشودگی جریمه دیرکرد امانت در کتابخانه های درگزین در هفته کتاب

بخشودگی جریمه دیرکرد امانت در کتابخانه های درگزین در هفته کتاب