مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 12:302022-11-10دانش

توسعه مراکز بین الملل و جذب دانشجوی خارجی در اولویت پیام نور


رییس دانشگاه پیام نور توسعه مراکز بین الملل و جذب دانشجوی خارجی را از اولویت های دانشگاه پیام نور عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، ابراهیم تقی زاده در پیامی تأیید حکم ریاست، 5 رییس استان دانشگاه پیام نور، توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی را تبریک گفت.

در پیام رییس دانشگاه پیام نور آمده است: تأیید حکم ریاست 5 رییس دانشگاه پیام نور در استان های سمنان، اصفهان، هرمزگان، لرستان و ایلام در شورای عالی انقلاب فرهنگی را تبریک عرض نموده و برای شما آرزوی سلامتی، بهروزی، پیروزی، توفیق و درخشش در عرصه حکمرانی علمی و حکمرانی علم را دارم.

تقی زاده در این پیام مرجعیت و دیپلماسی علمی، آموزش و پژوهش هدفمند، تربیت و پرورش صحیح جوانان، نوآوری در عرصه علم و فرهنگ را مهم ترین محورهای مورد توجه وزارت علوم دانست و بر لزوم حرکت در مسیری مناسب برای دستیابی به این اهداف تاکید کرد.

وی در این پیام همچنین آورده است: دانشگاه پیام نور تاکنون توانسته به درستی عدالت آموزشی را در سراسر کشور برقرار سازد و تلاش برای توسعه این عدالت آموزشی، ایجاد خانه های خلاق و نوآور، راه اندازی مراکز رشد و شرکت های دانش بنیان باید سرلوحه فعالیت های این دانشگاه برای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین اعتلای ایران در عرصه های علمی قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه مراکز بین الملل و جذب دانشجوی خارجی در اولویت پیام نور

توسعه مراکز بین الملل و جذب دانشجوی خارجی در اولویت پیام نور