مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 12:202022-11-10سياسي

5500 پروژه بهداشت و درمان نیمه تمام در کشور وجود دارد


معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، با بیان اینکه در حوزه بهداشت و درمان کشور پنج هزار و 500 پروژه نیمه تمام وجود دارد، گفت: تاکید دولت اتمام این طرح ها تا پایان سال مالی است.

- علیرضا رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه وزارت بهداشت سیاست خود را بازدیدهای مراقبتی و دوره ای از مجموعه بهداشت و درمان قرار داده و به دنبال پروژه های نیمه تمام هستیم، تاکید کرد: بخشی از این طرح ها در سمنان و به خصوص شهرستان دامغان است که امروز در بازدیدی از این طرح ها، نواقص و نیازها احصا شده است.

وی با بیان اینکه پنج هزار و 500 پروژه نیمه کاره بهداشت و درمان در کشور وجود دارد که چهار هزار و 600 مورد پروژه بهداشتی است، تاکید کرد: با دستورات رییس جمهور و وزیر، اصرار داریم تا پایان سال مالی دو هزار و پروژه بهداشتی به اتمام برسد.

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه سه طرح بهداشتی نیمه تمام تا پایان سال در دامغان به اتمام می رسد، افزود: پروژه فوریت های جاده ای در دامغان نیز در زمره مطالبات مردم و مسئولان شهرستان است که تأمین اعتبار خواهد شد.

رحیمی با بیان اینکه حوزه سلامت به واسطه خاصیت و اهمیتی که دارد هر لحظه کنار مردم است اما قبول داریم که قطعاً کمبودهایی هم وجود دارد، بیان کرد: اصرار ما این است که کاستی ها در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف شوند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5500 پروژه بهداشت و درمان نیمه تمام در کشور وجود دارد

5500 پروژه بهداشت و درمان نیمه تمام در کشور وجود دارد