مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 12:102022-11-10سياسي

باید دشمن شناسی را تقویت و به موقع عمل کرد


بصیرتی که رهبری روی آن تاکید دارند، در موقعیتی باید بروز کند که ارزش دارد، این بدان معناست که باید دشمن شناسی را تقویت و به موقع عمل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر کی پور صبح پنجشنبه در مراسم تجلیل از خانواده شهدا در شهرستان تربت حیدریه اظهار کرد: بصیرتی که رهبری روی آن تاکید دارند، در موقعیتی باید بروز کند که ارزش دارد، این بدان معناست که باید دشمن شناسی را تقویت و به موقع عمل کرد.

فرماندار تربت حیدریه گفت: مهمترین شباهت نهم دی سال 57 و 88 مردم تربت حیدریه بصیرت و تبعیت از ولی فقیه جامعه است.

وی گفت: انقلاب اسلامی به اذعان همه مخالفان و موافقان بی بدیل بود و تغییراتی که در معیارهای انقلاب ایجاد کرد بی نظیر است.

کی پور بیان کرد: در دوره ای که همه انقلاب ها تابع معادلاتی هستند مبنای حرکت انقلاب جهان را تحت تأثیر خود قرار می دهد و بهت نظریه پردازان را برانگیخته است.

فرماندار تربت حیدریه افزود: هنوز این شور و شعور انقلابی باید ادامه داشته باشد و آنچه که بعنوان هدف نهایی و پایانی ترسیم شده، مانده و این نیازمند تقویت شور و شعور انقلابی درون جامعه است.

هویت انقلابی شهرهای بصیر در انقلاب باید برای نسل امروز جامعه تبیین شود در ادامه مهدی زاهدی، رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تربت حیدریه نیز اظهار کرد: هویت انقلابی شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید دشمن شناسی را تقویت و به موقع عمل کرد

باید دشمن شناسی را تقویت و به موقع عمل کرد