مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 11:402022-11-10سياسي

حماسه های دفاع مقدس باید برای نسل امروز مدل سازی شود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، با اشاره به حماسه آفرینی رزمندگان در دوران دفاع مقدس گفت: ما نیازمند آن هستیم که چنین فداکاری ها و مقاومت جانانه ای برای نسل جوان مدل سازی شود.

- امیر دریادار رضا عباسی، در مراسم اختتامیه مرحله استانی جشنواره های فانوس ، ترنم فتح و سنگر که در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برگزار شد، اظهار کرد: امروز همگان به اهمیت هنر در تبیین واقعیت های دفاع مقدس و انتقال فرهنگ غنی آن دوران یعنی ایثار و فداکاری برای اعتلای میهن اسلامی پی برده اند.

وی افزود: تلاش ما این است که از ظرفیت هنری استان حداکثر بهره را ببریم و هنرمندان عزیز را برای فعالیت در جهت نشر ارزش های دفاع مقدس پای کار بیاوریم.

عباسی، به اهمیت مدل سازی و الگوسازی درباره دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: وقتی به تاریخ دفاع مقدس نگاه می کنیم می بینیم هنگامی که شهر سوسنگرد به محاصره و اشغال نیروهای عراقی درمی آید، جمعی از رزمندگان آذربایجان شرقی که هیچ مشابهت زبانی یا قومی با مردم آن منطقه ندارند عازم خوزستان می شوند و با جان فشانی های فراوان آن حماسه های بزرگ را می آفرینند؛ علل و عوامل چنین روحیه مقدسی باید برای جوان و نوجوان نسل امروز تبیین شده و برای او مدل سازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه های دفاع مقدس باید برای نسل امروز مدل سازی شود

حماسه های دفاع مقدس باید برای نسل امروز مدل سازی شود