مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 06:402022-11-10ورزشي

از کنار قطر ساده نگذرید


جام جهانی قطر بیش از یک میلیون بازدیدکننده را به این کشور خواهد کشاند؛ افرادی که علاوه بر تماشای فوتبال در استادیوم های تازه تاسیس، از دیگر جادبه های نوظهور این کشور می توانند دیدن کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از عربین بیزنس، پس از سال ها برنامه ریزی و میلیاردها دلار سرمایه گذاری برای توسعه، انتظارات برای جام جهانی قطر به اوج خود رسیده و در حالی که ستارگانی چون لیونل مسی، کریستیانو رونالدو، کیلیان امباپه و بسیاری از بهترین بازیکنان جهان به دنبال ایجاد هیجان در زمین مسابقه هستند، حجم عظیمی از بازدیدکنندگان نیز به قطر خواهند رفت.

قطر 12 سال است که خود را برای میزبانی جام جهانی آماده می کند و طبق برآوردها، حضور 1.

2 میلیون بازدیدکننده، 17 میلیارد دلار به اقتصاد این کشور خواهد افزود.

بخش گردشگری قطر جاذبه هایی توریستی، هتل ها و استراحتگاه های جدیدی را معرفی کرده است که در طول مسابقات برای علاقه مندان باز خواهد بود و این توسعه بی سابقه نشان دهنده نقطه عطفی در ظهور قطر به عنوان یک مقصد گردشگری است و به همین دلیل، این کشور به دنبال میزبانی از سالانه شش میلیون بازدیدکننده تا سال 2030 میلادی است.

این کشور با سرمایه گذاری سنگین در بخش گردشگری، جاذبه های بیشتری برای مسافران جام جهانی فراتر از استادیوم ها، جشنواره های هواداری و مسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کنار قطر ساده نگذرید

از کنار قطر ساده نگذرید