مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 17:002022-11-09اجتماعي

امضای تفاهمنامه میان منابع طبیعی و آموزش و پرورش تهران برای اصلاح فرهنگ زیست محیطی


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران از انعقاد تفاهمنامه مشترک فیمابین اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران خبرداد.

- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران از انعقاد تفاهمنامه مشترک فیمابین اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا رضا بیانی گفت: رشد فزاینده جمعیت، ماشینی شدن زندگی در سال های اخیر بشررا از بهره گیری صحیح از منابع طبیعی غافل کرده است.

وی افزود: شناخت ابعاد مختلف طبیعت و توجه به منابع موجود در آن به عنوان بستر توسعه پایدار امروزه موضوع مورد توجه جهانی و یکی از اهداف مهم نظام تعلیم و تربیت اسلامی است، از این رو باید با طراحی و تدوین برنامه های متناسب آموزشی و ترتیبی و همکاری و هماهنگی با دستگاه ها و سازمان های ذیربط و تلاش و کوشش در اجرای بهینه آن ها به این مهم دست یافت.

بیانی در پایان گفت: در این تفاهمنامه استفاده از ظرفیت های مشترک برای شناخت ابعاد مختلف طبیعت و توجه به منابع موجود در آن به عنوان بستر فعالیت اقتصادی و اجتماعی همچنین تعیین سودمندی منابع طبیعی برای اقشار مردم با تقویت حس مشترک پذیری و طبیعت دوستی دانش آموزان، اولیا و فرهنگیان آن مورد توجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهمنامه میان منابع طبیعی و آموزش و پرورش تهران برای اصلاح فرهنگ زیست محیطی

امضای تفاهمنامه میان منابع طبیعی و آموزش و پرورش تهران برای اصلاح فرهنگ زیست محیطی