مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 16:102022-11-09دانش

دهمین کرسی آزاد اندیشی با عنوان «به سوی نظریه کارآفرینی مبتنی بر برند» برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دهمین کرسی آزاد اندیشی با عنوان «به سوی نظریه کارآفرینی مبتنی بر برند» دوشنبه 16 آبان ماه 1401 ساعت 14 الی 17 به صورت حضوری و برخط برگزار شد.

- دهمین کرسی آزاد اندیشی با عنوان به سوی نظریه کارآفرینی مبتنی بر برند برگزار شد دهمین کرسی آزاد اندیشی با عنوان به سوی نظریه کارآفرینی مبتنی بر برند 16 آبان ساعت 14 الی 17 به صورت حضوری و برخط برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دهمین کرسی آزاد اندیشی با عنوان به سوی نظریه کارآفرینی مبتنی بر برند دوشنبه 16 آبان ماه 1401 ساعت 14 الی 17 به صورت حضوری و برخط برگزار شد.

یازدهمین کرسی آزاداندیشی با حضور جهانگیر یدالهی فارسی رییس دانشکده کارآفرینی، محمدرضا زالی مدیر دیده بان جهانی کارآفرینی ایران دانشکده کارآفرینی و مهرداد عالی پور هریسی ای کارآفرینی از دانشگاه تهران و کارآفرین برتر خواهد بود.

** کارآفرینان با دستیابی به اطلاعات اقتصادی، کارآفرینی را آغاز می کنندیدالهی فارسی رییس دانشکده کارآفرینی در این نشست اظهار کرد: سه جریان فکری اقتصادی مرتبط با فرصت های کارآفرینی به عنوان فرایند تخصیص دهنده، فرآیند کشف و فرایند خلاق معرفی می شوند که به ترتیب فرصت کارآفرینی را به عنوان مقصود، فرایند و مجموعه تصمیمات مدل سازی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهمین کرسی آزاد اندیشی با عنوان «به سوی نظریه کارآفرینی مبتنی بر برند» برگزار شد

دهمین کرسی آزاد اندیشی با عنوان «به سوی نظریه کارآفرینی مبتنی بر برند» برگزار شد