مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 15:102022-11-09حوادث

سرقت موتور برای سرقت از خودرو / بازداشت سارقی با 150 فقره دزدی


فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارقی که با موتورسیکلت های سرقتی اقدام به سرقت از 150 دستگاه خودرو کرده بود، خبرداد.

- فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارقی که با موتورسیکلت های سرقتی اقدام به سرقت از 150 دستگاه خودرو کرده بود، خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ دوستعلی جلیلیان با اشاره به دو مورد از مهمترین پرونده های پلیس این شهرستان از دستگیری یک سارق موتورسیکلت و لوازم خودرو خبرداد و گفت: با دستگیری فردی به اتهام دزدی موتورسیکلت توسط ماموران کلانتری 131 شهرری به همراه کشف یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه، متهم با هماهنگی های قانونی برای بررسی های تخصصی به پلیس آگاهی شهرستان ری منتقل شد.

وی افزود: ماموران پلیس در بررسی های فنی متوجه شدند که متهم پس از سرقت موتورسیکلت مرتکب چندین فقره سرقت مشابه لوازم خودرو شده است.

در تحقیقات انجام شده متهم به پنج فقره سرقت موتور سیکلت طی دو ماه گذشته معترف شد و گفت که با موتورسیکلت های دزدی مرتکب 150 فقره سرقت لوازم و محتویات خودرو در محدوده های شهر ری ، دولت آباد و سیزده آبان شده است.

جلیلیان با اشاره به شناسایی یک مالخر در این زمینه گفت: این مالخر توسط ماموران پلیس شناسایی شد و با هماهنگی های قانونی در مخفیگاهش در محدوده خزانه دستگیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت موتور برای سرقت از خودرو / بازداشت سارقی با 150 فقره دزدی

سرقت موتور برای سرقت از خودرو / بازداشت سارقی با 150 فقره دزدی