مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 14:452022-11-09اقتصادي

برای تحقق جهش تولید در کرمانشاه باید سراغ دانش بنیان ها برویم


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با اشاره به ظرفیت های بسیار استان در حوزه های مختلف، گفت: اگر جهش تولید در استان می خواهیم، باید سراغ دانش بنیان ها برویم.

- برای تحقق "جهش تولید" در کرمانشاه باید سراغ دانش بنیان ها برویم ایسنا/کرمانشاه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با اشاره به ظرفیت های بسیار استان در حوزه های مختلف، گفت: اگر جهش تولید در استان می خواهیم، باید سراغ دانش بنیان ها برویم.

دکتر بهزاد باباخانی در جلسه امروز (18 آبان) ستاد هماهنگی و عملیاتی توسعه اقتصاد دانش بنیان استان با تاکید بر لزوم حمایت هرچه بیشتر از شرکت های دانش بنیان، گفت: علی رغم تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری در این زمینه، متاسفانه هنوز برخی مسئولین اهمیت این موضوع را درک نکرده و حمایتی که باید را از شرکت های دانش بنیان ندارند.

وی افزود: اگر بخواهیم جهش تولید را در هر حوزه ای رقم بزنیم باید سراغ دانش بنیان ها برویم و مسئولان باید در این زمینه اهتمام و توجه بیشتری داشته باشند.

باباخانی گفت: شرکت های دانش بنیان نباید در مسیر حرکت خود دلسرد شوند و مسئولین باید با حمایت های خود آنها را به ادامه مسیر دلگرم و امیدوار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تحقق جهش تولید در کرمانشاه باید سراغ دانش بنیان ها برویم

برای تحقق جهش تولید در کرمانشاه باید سراغ دانش بنیان ها برویم