مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 14:302022-11-09اقتصادي

تحقق 84 درصدی تعهد اشتغال میراث فرهنگی؛ گردشگری و صنایع دستی کردستان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان از محقق شدن 84درصدی تعهد اشتغال این اداره کل در سال 1401 خبر داد.

- تحقق 84 درصدی تعهد اشتغال میراث فرهنگی؛ گردشگری و صنایع دستی کردستان ایسنا/کردستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان از محقق شدن 84درصدی تعهد اشتغال این اداره کل در سال 1401 خبر داد.

یعقوب گویلیان در گفت وگو با خبرنگاران در این باره اظهار کرد: این اداره کل به منظور تحقق شعار سال و توسعه کسب وکارهای استان در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ‍ دستی، توجه حداکثری خود را بر ایجاد اشتغال و تحقق سیاست ‎های پیش بینی شده متمرکز کرده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان با بیان اینکه تاکنون 84درصد از تعهد اشتغال این مجموعه محقق شده است، عنوان کرد: سهم تعیین شده برای این اداره کل در حوزه های سه گانه توسط کارگروه های ذی ربط برای سال جاری، 1183 نفر بوده است.

وی بیان کرد: خوشبختانه با برنامه ریزی های انجام شده و همچنین ایجاد فضای مناسب برای حضور سرمایه گذاران، تاکنون 995 شغل جدید در استان ایجاد شده است.

گویلیان ضمن قدردانی از همکاری دستگاه های مربوطه و همچنین بانک های عامل در فرآیند اختصاص تسهیلات به جامعه هدف، وضعیت اشتغال ایجادشده را رضایت بخش دانست و افزود: با توجه به برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 84 درصدی تعهد اشتغال میراث فرهنگی؛ گردشگری و صنایع دستی کردستان

تحقق 84 درصدی تعهد اشتغال میراث فرهنگی؛ گردشگری و صنایع دستی کردستان