مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 13:552022-11-09اقتصادي

کشف 42 تن روغن خارج از شبکه در اردبیل


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: 42 تن روغن خوراکی که برای عرضه خارج از شبکه احتکار شده بود، کشف و به مراجع قضایی ارجاع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی رحیمی آذر ظهر چهارشنبه در بازدید از انبارهای ذخیره کالاهای اساسی در اردبیل اظهار کرد: در سال جاری تمامی انبارهای ذخیره کالاها تحت نظر سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی بوده و با عرضه خارج از شبکه تمامی محصولات برخورد جدی می شود.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری چندین پرونده در این راستا تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع شده است، تصریح کرد: امروز نیز عرضه کننده خارج از شبکه توزیع روغن خوراکی در اردبیل به پرداخت 12 میلیارد ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل با بیان اینکه این پرونده به دنبال گزارش بازرسان سازمان جهاد کشاورزی تشکیل شد، گفت: وقوع تخلف عرضه خارج از شبکه توزیع روغن خوراکی به مقدار 42 تن و به ارزش 6 میلیارد ریال از سوی یک واحد صنفی در شهر اردبیل منجر به تشکیل پرونده شده و خاطیان به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

رحیمی آذر افزود: این پرونده به قید فوریت مورد رسیدگی و با توجه به محتویات پرونده و انجام تحقیقات لازم توسط شعبه و اخذ آخرین دفاع، اتهام انتسابی محرز و صاحب این فروشگاه متخلف به پرداخت 12 میلیارد ریال جزای ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 42 تن روغن خارج از شبکه در اردبیل

کشف 42 تن روغن خارج از شبکه در اردبیل