مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 13:552022-11-09سياسي

عضویت نهاد کتابخانه های عمومی کشور در ایفلا تمدید شد


نهاد کتابخانه های عمومی کشور در ادامه ارتباطات منطقه ای و بین المللی، مدیریت تخصصی کتابخانه های عمومی و تعامل با ایفلا عضویت خود در این فدراسیون بین المللی را تمدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نهاد کتابخانه های عمومی کشور به منظور مدیریت تخصصی کتابخانه های عمومی و با هدف انتقال تجربیات جمهوری اسلامی ایران در حوزه کتابخانه عمومی و آگاهی از آخرین دستاوردها و دانش جهانی این حوزه با گسترش فعالیت های بین المللی خود در سال های اخیر، به عنوان یکی از اعضاء فدراسیون بین المللی انجمن ها و مؤسسات کتابداری (ایفلا) حضوری فعال داشته و عضویت خود در این فدراسیون بین المللی را برای سال 2022 میلادی نیز تمدید کرده است.

نهاد کتابخانه های عمومی کشور پس از چند سال وقفه، در سال 2021 میلادی عضویت خود را تجدید کرد و به عنوان عضو فعال در انتخابات سالانه این فدراسیون بین المللی به منظور انتخاب ریاست، هیأت مدیره، شورای منطقه ای، بخش ها و کمیته های مختلف، شرکت کرده بود، که با تمدید عضویت در سال 2022 به گسترش فعالیت های بین المللی و نقش آفرینی مؤثر در این عرصه در راستا دیپلماسی عمومی ادامه خواهد داد.

بر این اساس نهاد در بخش های منطقه ای آسیا و اقیانوسیه ، کتابخانه های عمومی و کتابخانه های کودکان و نوجوانان ایفلا عضو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت نهاد کتابخانه های عمومی کشور در ایفلا تمدید شد

عضویت نهاد کتابخانه های عمومی کشور در ایفلا تمدید شد