مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 13:452022-11-09سياسي

حسینی کیا: تیم اقتصادی دولت منسجم، بابرنامه و جهادی ظاهر شود


نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی گفت: کمبود دارو با هدف گران کردن آن ظلم و جفا به مردم کشور بود که دستگاه قضا و دستگاه های امنیتی به این موضوع ورود کنند تا مشخص شود مافیای دارو کجاست.

- نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی گفت: کمبود دارو با هدف گران کردن آن ظلم و جفا به مردم کشور بود که دستگاه قضا و دستگاه های امنیتی به این موضوع ورود کنند تا مشخص شود مافیای دارو کجاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در خصوص وقایع اخیر باید گفت جوانانی که اعتراضی به خیابان ها آمده بودند دو دسته اند؛ دسته اول کسانی که از بی شغلی، گرانی، تورم، مشکل مسکن، عدم امکان ازدواج گلایه مند بودند که باید نظام چاره اندیشی کند و برای حل مشکل معیشتی که سفره آنها کوچکتر شده است تدبیری کند، اینها فرزندان نظام هستند.

وی افزود: دسته دوم اختلاگران آموزش دیده وصل به سرویس های جاسوسی هستند که دستگاه قضا باید با اقتدار و قاطعانه با این محاربان برخورد کند.

نماینده مردم سنقر با بیان اینکه خواست مردم در 13 آبان برخورد قاطع با اغتشاشگران بود، تاکید کرد: دستگاه قضا و مجموعه های امنیتی در مقابل آزمون بزرگی قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی کیا: تیم اقتصادی دولت منسجم، بابرنامه و جهادی ظاهر شود

حسینی کیا: تیم اقتصادی دولت منسجم، بابرنامه و جهادی ظاهر شود