مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 13:202022-11-09سياسي

کاشت حلزون در بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه رایگان است


رییس بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه، از رایگان شده عمل جراحی کاشت حلزون شنوای برای کودکان زیر سه سال در مرکز کاشت حلزون شنوایی این مرکز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، جواد امینی سامان رییس بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، از رایگان شده عمل جراحی کاشت حلزون شنوای برای کودکان زیر سه سال از سوی دولت خبر داد.

وی ادامه داد: از سال 98 مرکز کاشت حلزون شنوایی در بیمارستان امام خمینی (ره)  کرمانشاه راه اندازی شده که تا مردادماه امسال مبلغی از بیماران برای جراحی گرفته می شد که خوشبختانه چند ماهی ست عمل به صورت رایگان انجام می شود.

 رییس بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه ادامه داد: کاشت حلزون شنوایی برای بیمارانی انجام می شود که سن آن ها کمتر از سه سال است و کاهش شنوایی مطلق یا ناشنوایی دارند، فرق آن با سمعک در این است که یک وسیله الکترونیکی است که در داخل گوش کار گذاشته می شود و مستقیما روی عصب شنوایی تأثیر دارد.

وی اضافه کرد: با رایگان شدن عمل کاشت حلزون در کرمانشاه از این پس بعد از شناسایی نوزادان نیازمند کاشت حلزون می توانند بدون هیچ هزینه ای شنوایی خود را به دست آورند این بیماران ابتدا باید توسط کمیسیون پزشکی تأیید شوند تا در لیست عمل جراحی قرار گیرند و با ارسال اسم افراد به وزارتخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت حلزون در بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه رایگان است

کاشت حلزون در بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه رایگان است