مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 13:152022-11-09فرهنگي

برگزاری آیین پایانی پنجمین دوره مسابقه دانش آموزی نور همزمان با روز جهانی علم


آیین پایانی پنجمین دوره مسابقه دانش آموزی نور؛ گرامیداشت ابوریحان بیرونی همزمان با روز جهانی علم درخدمت صلح و توسعه در روز جمعه 20 آبان در تهران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، به نقل از ستاد ارتباطات و ترویج بنیاد مصطفی(ص)، آیین پایانی پنجمین دوره مسابقه دانش آموزی نور به همراه بخش علمی آموزشی هشتمین جشنواره فیلم دانش آموزی مدرسه در آیین گرامیداشت ابوریحان بیرونی همزمان با روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه با حضور دانش آموزان منتخب از سراسر کشور در تهران برگزار میشود.

آیین پایانی پنجمین دوره مسابقه دانش آموزی نور با ارائه گزارش پنجمین دوره مسابقه، اجرای نمایش علمی خطای بینایی، سخنرانی مسئولین و حامیان برگزاری مسابقه و تقدیر از منتخبین داخلی و بین المللی همراه خواهد بود.

30 منتخب برجسته پنجمین دوره مسابقه دانش آموزی نور نیز از روز 18 تا 20 آبان در کمپ نوآوری اجتماعی با همکاری صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) شرکت می کنند.

دانش آموزان منتخب در این دوره به یافتن یک چالش اجتماعی، روشن سازی و تعریف دقیق چالش، بررسی حقایق موجود و محدودیت ها، تقسیم مسئله به مسائل کوچک تر، ایده پردازی برای حل چالش و آموزش مهارت ارائه محتوا می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آیین پایانی پنجمین دوره مسابقه دانش آموزی نور همزمان با روز جهانی علم

برگزاری آیین پایانی پنجمین دوره مسابقه دانش آموزی نور همزمان با روز جهانی علم