مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 13:052022-11-09بين الملل

وزیر اسراییلی: کشورهای عربی نگران کابینه نتانیاهو هستند


وزیر همکاری های منطقه ای رژیم صهیونیستی گفت باوجود نگرانی کشورهای عربی از کابینه آینده «بنیامین نتانیاهو»، توافقات قبلی تل آویو با این کشورها همچنان تداوم خواهند یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بن الملل خبرگزاری فارس، عیساوی فریج وزیر همکاری های منطقه ای درباره ترس و نگرانی کشورهای عربی از کابینه بعدی تل آویو سخن گفت.

وزیر همکاری های منطقه ای در گفت وگو با ادهم حبیب الله خبرنگار این شبکه ،  نگرانی کشورهای عربی را از تغییر وضعیت سیاسی رژیم صهیونیستی به ویژه پس از پیشتازی جناح راست در انتخابات کنست و پایان یافتن کار کابینه یاییر لاپید بیان کرد.

فریج در ادامه تاکید کرد: حتی با وجود تغییر کابینه فعلی لاپید، کابینه بعدی در چارچوب توافقات صورت گرفته با کشورهای عربی به کارش ادامه خواهد داد و این توافقات حتی برای کابینه راست گرایان نیز مفید و کارساز  خواهند بود.

وی در ادامه باتوجه به پیشرفت گفت وگوهای عربی-اسراییلی درباره همکاری در برخی حوزه ها، گفت که روز گذشته (سه شنبه، 9نوامبر) دومین و آخرین مرحله از مذاکرات درباره توافق نامه احداث ایستگاه شیرین سازی آب در دریای مدیترانه با اردن امضا شده است.

طبق نتایج انتخابات رژیم صهیونیستی که پنجشنبه هفته گذشته اعلام شد، بنیامین نتانیاهو و متحدان راست گرای افراطی او 64 کرسی را در کنست تصاحب ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اسراییلی: کشورهای عربی نگران کابینه نتانیاهو هستند

وزیر اسراییلی: کشورهای عربی نگران کابینه نتانیاهو هستند