مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 12:552022-11-09اقتصادي

احداث 500 جای پارک در فاز 5 عمار یاسر قم


معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: ادامه طرح عمار یاسر در دو جبهه در حال انجام است و تمام تملکات محور اصلی انجام شده و در این پروژه عمرانی به خاطر اختلاف سطح موجود 500 سلول پارکینگ احداث شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی زاده در جلسه کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر قم، اظهار داشت: از 126 هزار تن آسفالت پیش بینی شده جهت توزیع در شهر، افزون بر 77 هزار تن توزیع و تحویل مناطق شده است.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری قم، از ابتدای سال جاری 296 میلیارد تومان انعقاد قرارداد انجام گرفته است و علاوه بر این ده ها پیمان جاری از سال های گذشته نیز در حال اجراست.

وی با اشاره به آخرین وضعیت برخی پروژه های عمرانی، یادآور شد: زیرگذر امام حسین(ع) حدفاصل بین میدان امام حسین(ع) تا بلوار یادگار با پیشرفت فیزیکی 95 درصدی و اعتبار 115 میلیارد تومانی بکار رفته به زودی آماده بهره برداری می شود؛ چند ملک باقی مانده در مسیر این محور تملک و در حال تخریب است.

حلوایی زاده خاطرنشان کرد:  پروژه میدان نماز نیز با اعتبار بکار رفته حدود 98 میلیارد تومان، پیشرفت فیزیکی بیش از 70 درصدی داشته و تا پایان سال در اختیار شهروندان قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 500 جای پارک در فاز 5 عمار یاسر قم

احداث 500 جای پارک در فاز 5 عمار یاسر قم