مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 12:452022-11-09پزشكي

تب پاییزی آنفلوآنزا در سایه خواب کرونا/ شیوع بیماری آنفلونزا در مازندران


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به شیوع بیماری آنفلونزا در استان، گفت: تب کرونا که خوابید مردم مسائل بهداشتی را رعایت نمی کنند اینکه سال گذشته بیماری آنفلونزا شیوع پیدا نکرد دلیلش این بود به خاطرکووید از ماسک استفاده می کردیم و این .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، این روزهای سرد پاییزی در استان بودیم که باتوجه به روزهای سرد نگرانی ها دوچندان شده بود.

زنگ خطر شیوع گسترده آنفلوآنزا در مازندران این روزها به صدا در آمده درحالی که شباهت علائم این بیماری با کرونا استرس هایی به دنبال داشت.

می توان بیماری آنفلوآنزا در استان مازندران اپیدمی شده و همه ساله با فرارسیدن فصل سرما شیوع پیدا می کند و تا پایان فصل سرما نیز این بیماری وجود دارد و موضوع مهم برای از بین رفتن نگرانی از این بیماری رعایت بهداشت فردی است .

البته موضوع مهم اینکه طی سال های 1400 و 1399 که آنفلوآنزا به چشم نیامد دلیلش رعایت بهداشت فردی بود که از گسترش بیماری جلوگیری کرد ولی امسال باتوجه به کم توجهی به رعایت مسائل بهداشتی بازهم شاهد شیوع بالای بیماری هستیم.

موضوع نگران کننده این روزها نبود یا کمبود داروهای بیماری آنفلوآنزا از سرم گرفته تا شربت و داروهای آنتی بیوتیک است که برای مردم نگرانی هایی را به وجود آورده است که البته وضعیت نسبت به هفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تب پاییزی آنفلوآنزا در سایه خواب کرونا/ شیوع بیماری آنفلونزا در مازندران

تب پاییزی آنفلوآنزا در سایه خواب کرونا/ شیوع بیماری آنفلونزا در مازندران