مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 12:302022-11-09سياسي

انتقادات اهل سنت نباید به اختلافات مذهبی تعبیر شود


نماینده مردم خرم آباد در مجلس گفت: اهل سنت ایران محب اهل بیت و طرفدار نظام بوده و شهدای فراوانی در این راه تقدیم کرده اند، انتقادات آنها نباید به اختلافات مذهبی یا مخالفت با نظام تعبیر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهرداد ویس کرمی نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (چهارشنبه، 18 آبان ماه) در صحن علنی مجلس در نطق میان دستور خود شهادت مظلومانه 4 تن از دلاورمردان لرستانی در اغتشاشات اخیر را سند افتخار ولایتمداری و میهن دوستی مردم لرستان و برملا کننده چهره واقعی مدعی دروغین زن، زندگی آزادی دانست و گفت: همه این عزیزان در استان لرستان پرپر شده و جان عزیز خود را فدای امنیت و آزادی ایران اسلامی کردند.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نبرد حق و باطل از همان ابتدای خلقت و در خانواده آدم ابوالبشر آغاز شد، بیان کرد: با کشته شدن هابیل توسط برادرش، گمان می رفت که ریشه حق از جا کنده شده و قصه خوبان به پایان رسیده است اما چنین نشد و نبرد حق و باطل سکه رایج زندگی فرزندان آدم شد.

وی افزود: فلسفه وجودی انقلاب اسلامی ایستادگی یک ملت بزرگ برای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و در یک کلمه اعتلای کلمه الله بود که در این مسیر موفقیت های چشمگیر و ناکامی های تلخی به چشم می خورد، اما حجم ناکامی ها در این میان ناچیز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقادات اهل سنت نباید به اختلافات مذهبی تعبیر شود

انتقادات اهل سنت نباید به اختلافات مذهبی تعبیر شود