مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 12:202022-11-09اقتصادي

نماینده نوشهر: دولت باید فکر عاجلی برای معیشت مردم کند


نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تیم اقتصادی دولت باید فکر عاجلی برای معیشت مردم کند و نگذارد بیش از این به بازنشستگان، کارمندان و کارگران و سایر آحاد جامعه سخت بگذرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی محسنی بندپی نماینده نوشهر و عضو کمیسیون بهداشت مجلس در جلسه روز چهارشنبه 18 آبان 1401 مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزرای جهاد کشاورزی و وزیر کشور گفت: سال قبل مرکبات و کیوی باغداران غرب استان مازندران در انبارها پوسید؛ نگذارید این اتفاق امسال هم تکرار شود و اگر دغدغه تولید، اشتعال و کشاورزان داریم باید به داد آنها برسیم.

وی در تذکر دیگری به تیم اقتصادی دولت از جمله وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار کرد: این روزها به شدت شاهد کاهش ارزش پول ملی و متاسفانه افزایش قیمت دلار هستیم؛ قیمت خیلی از کالاهای اساسی به نرخ دلار گره خورده است و تیم اقتصادی دولت باید فکر عاجلی برای معیشت مردم کند و نگذارد بیش از این به بازنشستگان، کارمندان و کارگران و سایر آحاد جامعه سخت بگذرد.

این روزها بین هزینه ها و درآمدها هیچ رابطه منطقی وجود ندارد و هزینه ها به دلار است و درآمدها به ریال.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین در تذکری به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شایسته است سازمان تامین اجتماعی جهت بیمه کارگران ساختمانی، ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده نوشهر: دولت باید فکر عاجلی برای معیشت مردم کند

نماینده نوشهر: دولت باید فکر عاجلی برای معیشت مردم کند