مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 12:002022-11-09اجتماعي

باران و تگرگ مهمان بوشهر/خلیج فارس مواج می شود


از امروز تا اوایل هفته آینده با گذر امواج ناپایدار جو بر روی خلیج فارس و در سطح استان وقوع رگبار پراکنده باران، - ایسنا/بوشهر مدیر کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از امروز تا اوایل هفته آینده با گذر امواج ناپایدار جو بر روی خلیج فارس و در سطح استان وقوع رگبار پراکنده باران، و در مناطق مستعد احتمال ریزش تگرگ دور از انتظار نیست.

  فرج اله شکوهی پور روز چهارشنبه 18 آبان اظهار کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد از امروز تا اوایل هفته آینده به تناوب با گذر امواج ناپایدار جو بر روی خلیج فارس و در سطح استان، در برخی از ساعات ضمن افزایش پوشش ابر و سرعت وزش باد، وقوع رگبار پراکنده باران، رعدوبرق و وزش تندباد لحظه ای و در مناطق مستعد با احتمال ریزش تگرگ دور از انتظار نیست.

وی تصریح کرد: با توجه به ادامه ناپایداری های جوی تا اواسط هفته آینده، پیش بینی می شود طی روزهای شنبه تا دوشنبه آینده (21 تا 23 آبان ماه) خلیج فارس به تناوب به سبب وزش باد شدید و گاهی شدید با مؤلفه شمالی مواج و متالطم باشد.

مدیر کل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: انتظار می رود سرعت وزش باد شمالی در روز دوشنبه روی سواحل و فراساحل استان گاهی به بیش از 60 کیلومتر در ساعت برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باران و تگرگ مهمان بوشهر/خلیج فارس مواج می شود

باران و تگرگ مهمان بوشهر/خلیج فارس مواج می شود