مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 11:502022-11-09اقتصادي

رفع موانع بانکی برای مقاوم سازی مسکن روستایی در استان تهران


معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان تهران از رفع موانع بانکی برای مقاوم سازی مسکن روستایی در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی خویینی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از رفع موانع بانکی برای مقاوم سازی مسکن روستایی در استان تهران خبر داد و اظهار داشت: مسکن شهرهای زیر 25 هزار نفر و مسکن روستایی می توانند از وام 200 میلیون تومانی با سود پنج درصد برخوردار شوند.

خویینی با تاکید بر اهمیت نوسازی بافت های روستایی در استان تهران بیان داشت: بهسازی و نوسازی ابنیه مسکونی در بافت فرسوده روستاها از ضروریات است.

وی با تاکید بر مقاوم سازی مسکن روستایی با اشاره به اینکه پیش از این در نظام ابلاغ وام های مقاوم سازی با مشکلاتی مواجه بودیم گفت: در حال حاضر این موارد رفع شده و بانک ها نظام پرداخت مقاوم سازی مسکن را آغاز کرده اند و متقاضیان با تشکیل پرونده و معرفی به بانک ها می توانند تسهیلات دریافت کنند.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان تهران در خصوص شرایط دریافت وام توسط متقاضیان نیز عنوان داشت: متقاضیان باید یا زمین با کاربری مسکونی یا منزل فرسوده داشته باشند که به دنبال تخریب و نوسازی باشند و در همین راستا با مراجعه به دهیاری محل سکونت و یا بنیاد مسکن شهرستان راهنمایی و تشکیل پرونده می شوند و می توانند وام را دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع موانع بانکی برای مقاوم سازی مسکن روستایی در استان تهران

رفع موانع بانکی برای مقاوم سازی مسکن روستایی در استان تهران