مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 11:452022-11-09سياسي

سال آینده هیچ ملک و زمینی در البرز فاقد سند نخواهد بود


رییس ثبت اسناد کشور با بیان اینکه سال آینده هیچ ملک و زمینی در البرز فاقد سند نخواهد بود، گفت: قول می دهیم تمام هزینه های مربوط به نقشه و برداشت از بافت های فرسوده به عهده مردم نباشد و خود سازمان ثبت اسناد به عهده می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن بابایی روز چهارشنبه 18 آبان ماه در شورای قضایی و حفظ حقوق بیت المال استان البرز که در سالن جلسات دادگستری برگزار شد، با اشاره به اینکه املاک و اراضی سالیان گذشته همواره آماج جرم بودند، اظهار کرد: طی سال های گذشته جرایم شبکه ای بسیاری در این خصوص شکل گرفته است.

وی در ادامه با بیان اینکه بیش از 80 درصد اراضی مازاد به نمایندگی از دولت به نام وزارت راه و شهرسازی سند خورده است، ادامه داد: این آمار برابر است با 3هزار و 62 هکتار یعنی بیش از 30 میلیون 600 هزار متر مربع؛ همچنین حدود 45 هزار هکتار از اراضی خارج از بافت و حاشیه ای است.

وی اضافه کرد: در البرز از 460هکتار اراضی مازاد دستگاه ها 322 هکتار به نام مسکن و شهرسازی سند صادر شده که امیدواریم با این کار مساله مسکن که از مشکلات دیرینه استان بوده حل شود .

معاون قوه قضاییه در ادامه بیان کرد: کمتر از 35 درصد از اراضی کل کشور در استان البرز است که نشان دهنده یک بافت پرتراکم در این استان است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال آینده هیچ ملک و زمینی در البرز فاقد سند نخواهد بود

سال آینده هیچ ملک و زمینی در البرز فاقد سند نخواهد بود