مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 10:302022-11-09اقتصادي

رشد 90 درصدی عوارض پرداختی به شهرداری ها، دهیاری ها و عشایر سمنان


سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان سمنان گفت: امسال 244 میلیارد تومان عوارض ارزش افزوده به شهرداری ها، دهیاری ها و عشایر استان پرداخت شده که سال گذشته حدود 90 درصد رشد داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی حسین پور، سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان سمنان در دیدار با فرماندار شهرستان شاهرود، ضمن تأکید بر لزوم رعایت قوانین و مقررات مالیاتی و تعامل حداکثری با فعالان اقتصادی و دستگاه های اجرایی، استفاده از تمام توان و ظرفیت کارکنان در جهت تحقق اهداف سازمان امور مالیاتی در استان سمنان را اولویت مهم و اساسی این اداره کل بیان کرد.

وی گفت: خوشبختانه همکاری و تعامل خوب و اثربخشی بین فرمانداری شهرستان شاهرود و مؤدیان مالیاتی با مجموعه امور مالیاتی این شهرستان حاکم است.

سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان سمنان با اشاره به بخشودگی و تقسیط جرائم مالیاتی گفت: بر اساس تفویض اختیار صورت گرفته از سوی سازمان امور مالیاتی، برخی از اختیارات حول موارد مذکور به اداره کل واگذار شده که به تبع آن و به جهت تسریع و تسهیل در امور، این اختیارات به معاونان و رؤسای شهرستان ها تفویض شده است.

حسین پور با شاره به هماهنگی بین همکاران در مجموعه امور مالیاتی استان عنوان کرد: هیچ محدودیتی در بحث تفویض اختیار نداریم و خوشبختانه هماهنگی خوبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 90 درصدی عوارض پرداختی به شهرداری ها، دهیاری ها و عشایر سمنان

رشد 90 درصدی عوارض پرداختی به شهرداری ها، دهیاری ها و عشایر سمنان