مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 10:302022-11-09پزشكي

مردم هشدار علوم پزشکی مبنی بر عدم مصرف مواد غیربهداشتی را جدی بگیرند


معاون غذا و دارو استان کردستان گفت: مردم باید به هشدارهای علوم پزشکی مبنی بر قاچاق و غیربهداشتی بودن کالاها توجه بیشتری داشته باشند.

- ایسنا/کردستان معاون غذا و دارو استان کردستان گفت: مردم باید به هشدارهای علوم پزشکی مبنی بر قاچاق و غیربهداشتی بودن کالاها توجه بیشتری داشته باشند.

دکتر هومن قصری، امروز چهارشنبه (18آبان ماه) در جلسه غذا و دارو استان کردستان ا رفع کنبود و مشکلات در سطح برخی انای بیوتیک ها در داروخانه ها ی استان خبر داد و اظهار کرد: این مشکل در استان با پیگیری مسئولان رفع شده و اکنون هیچ کمبودی در سطح استان وجود ندارد.

وی با اشاره به مبارزه با قاچاق در حوزه دارو، افزود: کالاهای سلامت محور، مستقیم با جان و سلامت مردم سروکار دارند و می توانند منشا انواع بیماریهای میکروبی در صورت مصرف برای مردم باشد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان بیان کرد: محصولات مکمل ورزشی که به صورت قاچاق و وارد و توسط ورزشکاران مصرف می شود بیماری زا و غیر بهداشتی هستند، بر همین اساس مردم باید در زمینه مصرف این داروهای مکمل در باشگاههای ورزشی آگاه شوند.

وی با اشاره به اینکه در بحث سلامت محور زنجیره هایی وجود دارد که باید رعایت شود بیان کرد: به طور مثال آمپول نوروبیون که باید در یخچال نگهداری شود، زمانی که به طور قاچاق وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم هشدار علوم پزشکی مبنی بر عدم مصرف مواد غیربهداشتی را جدی بگیرند

مردم هشدار علوم پزشکی مبنی بر عدم مصرف مواد غیربهداشتی را جدی بگیرند