مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 10:252022-11-09اقتصادي

هدف شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد احیاء صنعت توریسم در شهر است


مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد گفت: توسعه و احیاء صنعت گردشگری در مشهد و سطح کشور نقشه راه شرکت توسعه گردشگری شهرداری است.

- مرتضی گواهی در گفت وگو با ایسنا در خصوص فعالیت های شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد اظهار کرد: این شرکت در سال 92 تحت عنوان شرکت توسعه و عمران هفت حوض به صورت رسمی شروع به کار کرد و تا سال 1400 به امر احیا و توسعه زیرساخت های منطقه نمونه گردشگری هفت حوض پرداخت.

وی اضافه کرد: با روی کار آمدن شورای ششم و مدیریت شهری جدید در بخش های مختلف شهرداری در خصوص احصاء نیازها و آسیب شناسی مسائل صنعت بررسی هایی صورت گرفت و به شناخت تهدیدها و فرصت های شرکت ها و محیط های شهرداری پرداخته شد.

گواهی ادامه داد: در نتیجه این بررسی ها این نتیجه به دست آمد که برای بهره برداری صحیح از ظرفیت این شرکت، سطح عملکرد آن وسیع تر شود و با مجوز شورای اسلامی شهر در سطح مشهد و حتی کشور ایفای نقش کند.

طبق اساسنامه نقشه راه شرکت، توسعه و احیاء صنعت گردشگری در مشهد و سطح کشور دنبال می شود.

مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد بیان کرد: زیرساخت های گردشگری در شهر مشهد با حدود سه تا چهار میلیون جمعیت مجاور و سالانه حدود 20 تا 30 میلیون زائر جهت ماندگاری زائران و ایجاد شور و نشاط در مجاوران باید احیا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد احیاء صنعت توریسم در شهر است

هدف شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد احیاء صنعت توریسم در شهر است