مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 09:452022-11-09سياسي

تبلیغ دین نباید منجر به ایجاد نفرت در مردم شود


تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر اینکه امر به معروف و تبلیغ دین باید با زبان نرم و اخلاق حسنه باشد، گفت: در تبلیغ دین، نباید به گونه ای رفتار کرد که در مردم نفرت ایجاد شود.

- حجت الاسلام احمد مروی یکی از چالش های بزرگ آینده نه چندان دور کشور را مسئله پیری جمعیت و کاهش زاد و ولد دانست و اظهار کرد: رهبری معظم انقلاب بیش از 10 سال است که در خصوص خطرات کاهش جمعیت جوان کشور به طور جدی هشدار داده اند، اما متاسفانه آنگونه که باید نه مردم و نه مسئولان به این خطر واقف نیستند و توجه ندارند.

وی روند جمعیتی کشور از حیث زاد و ولد و کاهش جمعیت جوان را یک خطر برای آینده کشور دانست و با اشاره به دعای حضرت زکریا(ع) برای داشتن فرزند، عنوان کرد: پیغمبران بسیاری با آن جایگاه رفیع معنوی از خداوند درخواست فرزند می کردند که این امر اهمیت فرزند و فرزندآوری را نشان می دهد.

تولیت آستان قدس رضوی در ادامه به بیان انواع روش های تبلیغ دین اشاره و یکی از مؤثرترین روش ها را ارتباط چهره به چهره و بی واسطه با افراد دانست و تصریح کرد: بهترین روش تبلیغ دین مراجعه فردی و گفت وگوی انفرادی با تک تک مخاطبان است؛ نباید به سخنرانی در مجامع بسنده کرد و باید به سراغ تک تک افراد رفت و این همان سیره و روش پیغمبر اکرم(ص) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغ دین نباید منجر به ایجاد نفرت در مردم شود

تبلیغ دین نباید منجر به ایجاد نفرت در مردم شود