مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 09:452022-11-09ورزشي

مسیر ملی پوش جدید تیم فوتبال بانوان سپاهان؛ از آمریکا تا ایران


بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: سپاهان ساختار و پایه های قوی ای دارد و با تمام باشگاه های ایران تفاوت دارد؛ در سپاهان همه چیز به شکل حرفه ای تری دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال بانوان سپاهان پس از گذشت 3 هفته از مسابقات لیگ برتر با کسب 6 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد؛ طلایی پوشان اصفهانی پس از شکست هفته اول مقابل شهرداری سیرجان، تیم های پالایش گاز ایلام و زارع باتری سنندج را از پیش رو برداشتند تا با روحیه ای خوب به استقبال تعطیلات لیگ و اردوی تیم ملی بروند.

ملیکا محمدی یکی از 3 بازیکن سپاهان است که برای دو دیدار دوستانه تیم ملی ایران مقابل تیم بلاروس به اردوی تیم ملی فراخوانده شده است، گفت و گوی خبرنگار فارس با ملی پوش جدید سپاهان را در ادامه می خوانید.

  فارس: فعالیت ورزشی شما از چه زمانی و چگونه آغاز شد؟ محمدی: من متولد 9 فروردین 1379 در شیراز هستم، از سن 7،8 سالگی فوتبال را شروع کردم، قبل از آن به صورت تفریحی بازی می کردم، ولی بعد از آن به شکل حرفه ای این ورزش را دنبال کردم، یکی از اقوام ما مشوق اصلی من در این زمینه بود.

فارس: قبل از سپاهان در چه تیم هایی حضور داشتید؟ محمدی: برای تحصیل به کشور آمریکا مهاجرت کردم و در زمان تحصیل در خارج از کشور در لیگ دانشگاهی و یک تیم باشگاهی حضور داشتم؛ خات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر ملی پوش جدید تیم فوتبال بانوان سپاهان؛ از آمریکا تا ایران

مسیر ملی پوش جدید تیم فوتبال بانوان سپاهان؛ از آمریکا تا ایران