مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 09:152022-11-09اقتصادي

افزایش 3 برابری کشف قاچاق چوب در سمنان


فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: کشفیات این یگان تا سه برابر سال گذشته در محصولات فرعی و قاچاق چوب افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا ابوطالبی، فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در دیدار با مدیرکل و مشارکت مردم تا سه برابر سال گذشته در محصولات فرعی و قاچاق چوب افزایش داشته است.

وی با تأکید بر لزوم فرهنگ سازی گفت: منابع طبیعی ثروت عمومی است و همه باید تلاش کنند تا این ثروت ملی حفظ شده و به نسل های آینده انتقال داده شود.

ابوطالبی اصل منابع طبیعی را ذخیره استراتژیک استان سمنان برای نسل آینده دانست و خاطرنشان کرد: حفظ و صیانت از منابع طبیعی نه تنها وظیفه دولت بلکه وظیفه و تکلیفی بر دوش آحاد ملت است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با تأکید بر لزوم جدیت در برخورد با متخلفان و متجاوزان به املاک ملی و عمومی تصریح کرد: هیچ شخص، نهاد، دستگاه و ارگانی فراتر از قانون نیست و هر تخلفی در حوزه منابع طبیعی باید با جدیت پیگیری شود.

ابوطالبی حفاظت از عرصه های منابع طبیعی را مأموریت اصلی این یگان برشمرد و گفت: بی شک در راستای تحقق این مهم از تمام امکانات و ظرفیت های موجود به شکل مطلوب استفاده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 3 برابری کشف قاچاق چوب در سمنان

افزایش 3 برابری کشف قاچاق چوب در سمنان