مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 09:152022-11-09سياسي

جوانان چهارمحال وبختیاری برای انجام امور داوطلبانه ساماندهی شوند


جمعیت هلال احمر استان سامان دهی جوانان برای انجام امور خیرخواهانه و داوطلبانه را مورد توجه جدی قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامعلی حیدری شامگاه سه شنبه در آیین تجلیل از جوانان جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد تأسیس جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد: جوانان با حضور در صحنه برای انجام امور خیرخواهانه و داوطلبانه می توانند به مردم کشور در زمان بروز حوادث و بحران ها کمک کنند.

وی افزود: در این راستا آموزش جوانان برای مقابله با حوادث و بحران های احتمالی باید در دستور کار جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری قرار گیرد.

حیدری تصریح کرد: در اعتبارات سال 1401 و سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری مصوبات مطلوبی برای تجهیز پایگاه های امدادی، تکمیل و بهره برداری از طرح های نیمه تمام، خرید تجهیزات و ماشین آلات مربوط به جمعیت هلال احمر استان در نظر گرفته شد.

وی حضور به موقع نیروهای جمعیت هلال احمر در حوادث مختلف را باعث کاهش آلام آسیب دیدگان دانست و افزود: مدیریت میدانی در زمان بروز حوادث و بحران های احتمالی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: حضور به موقع نیروهای جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری در مناطق سیل زده اخیر استان به خصوص در روستای بارده شهرستان بن نقش مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان چهارمحال وبختیاری برای انجام امور داوطلبانه ساماندهی شوند

جوانان چهارمحال وبختیاری برای انجام امور داوطلبانه ساماندهی شوند