مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 08:002022-11-09سياسي

معرفی نفرات برتر مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش گلستان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان از معرفی نفرات برتر شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش استان گلستان خبر داد.

- حسین خواجه مظفری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش استان گلستان، اظهار کرد: این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان با همت واحد فرهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان برگزار شد که به نوعی توجه ویژه به سند قرآنی و فرهنگی استان گلستان و تقویت این حوزه از فعالیت هاست.

وی با بیان اینکه این مسابقات در دو روز و و در 6 رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل و مفاهیم قرآنی برگزار شد، افزود: در نهایت با اجرای مسابقات به صورت موفق و با استقبال خوب مخاطبان در بخش آقایان و بانوان نفرات برتر معرفی شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تشریح نفرات منتخب و برتر این مسابقات، خاطرنشان کرد: در رشته قرائت تحقیق آقای محمد شیخی و خانم اقدس ایوبی به عنوان نفرات نخست مسابقات از سوی داوران معرفی شدند.

خواجه مظفری با اشاره به اینکه در رشته قرائت ترتیل آقای سجاد لکزایی و خانم مریم هوشیار موفق به کسب رتبه نخست شدند، ادامه داد: در رشته حفظ 10 جزء آقای محسن شیخ ویسی و در رشته حفظ 20 جزء آقای علیرضا گرزین و خانم عطیه عابدینی به عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی نفرات برتر مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش گلستان

معرفی نفرات برتر مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش گلستان