مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 07:552022-11-09سياسي

باید کم کاری ها درباره انتشار اسناد لانه جاسوسی در کتب درسی جبران شود


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کم کاری های گذشته درباره انتشار اسناد لانه جاسوسی در کتب درسی گفت: آموزش و پرورش و وزارت علوم لازم است جبران کم کاری های گذشته در این باره را بیش از همیشه مورد توجه قرار دهند.

- عباس مقتدایی خوراسگانی، نماینده مردم اصفهان و عضو کمیسیون امنیت ملی در مفاهیم درسی و کلاس های درس به بحث گذاشته ایم اما واقعیت آن است که یک کم کاری مفرط در زمینه تبدیل این مفاهیم به متون درسی عمیق و اثرگذار نیز داریم و لازم است وزارت آموزش وپرورش و وزارت علوم،  جلوگیری از این کم کاری و مقابله با آن و تبدیل مفاهیم و ارزش های انقلاب اسلامی در خصوص استکبارستیزی و مقاومت در برابر نظام سلطه را در متون درسی، بیش از همیشه مورد توجه قرار دهند.

مقتدایی با اشاره به سالگرد 13 آبان تصریح کرد: سیزدهم آبان فرصتی است تا فرم برخی از خلقیات آمریکایی ها و رویکردهای دیپلماتیک و رفتارهای سیاسی آن ها را با حساسیت و دقتی بیشتر مورد ارزیابی و تجزیه وتحلیل قرار بدهیم.

وی ادامه داد: آمریکایی ها از همان زمانی که وارد عرصه مناسبات جهانی در زمینه های روابط بین الملل شدند، روحیه ریاکاری و لاپوشانی و درعین حال خنجر از پشت زدن به عنوان یک اصل پذیرفته شده در رفتارهای آن ها قابل مشاهده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید کم کاری ها درباره انتشار اسناد لانه جاسوسی در کتب درسی جبران شود

باید کم کاری ها درباره انتشار اسناد لانه جاسوسی در کتب درسی جبران شود