مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 07:502022-11-09حوادث

مرگ یک دانش آموز درپی حمله به مرکز آموزشی سیاتل


دانش آموزی که صبح روز سه شنبه هم زمان با آغاز انتخابات میان دوره ای کنگره این کشور در حمله به یک مرکز آموزشی هدف گلوله قرار گرفته و زخمی شده بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از تارنمای شبکه ای بی سی نیوز؛ مدیر دبیرستان اینگراهام گفته که گمان می رود این تیراندازی حمله ای هدفمند بوده باشد.

به گفته پلیس سیاتل، مظنون یک ساعت پس از تیراندازی در مکان دیگری دستگیر و یک قبضه سلاح گرم از او کشف شده، هر چند مشخص نیست که همان تفنگی باشد که با آن تیراندازی کرده است.

پلیس جزییات بیشتری در این باره منتشر نکرده و سرگرم تحقیقات از شاهدان و بررسی صحنه جنایت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا اول مرداد ماه گذشته نیز پلیس آمریکا اعلام کرد که در تیراندازی بامدادی در شهر رنتون در حومه سیاتل، حداقل یک نفر کشته و پنج نفر دیگر زخمی شده اند.

بر اساس اعلام آرشیو خشونت مسلحانه، در یک سال گذشته، تیراندازی های جمعی در آمریکا بیش از 19 هزار کشته و بیش از 37 هزار مجروح بر جای گذاشته است.

همچنین در 5 سال گذشته بیش از 95 هزار نفر در آمریکا جان خود را در تیراندازی ها از دست داده و 186 هزار نفر دیگر مجروح شده اند.

شبکه خبری سی ان ان سوم بهمن ماه 1400 گزارش داده بود که برای هر 100 آمریکایی به طرز باورنکردنی حدود 120 قبضه اسلحه وجود دارد که برای جهانیان این موضوع باور کردنی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ یک دانش آموز درپی حمله به مرکز آموزشی سیاتل

مرگ یک دانش آموز درپی حمله به مرکز آموزشی سیاتل