مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 22:502022-11-08سياسي

وحدت و صمیت بین اقوام مختلف در آذربایجان غربی برقرار است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: وحدت و صمیمیت بین اقوام مختلف در استان همواره برقرار بوده و این وحدت و صمیمیت باید ادامه پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده مقام معظم رهبری در آذربایجان غربی در دیدار با مردم بخش انزل ضمن تأکید بر لزوم رفع مشکلات بخش انزل و شهر قوشچی اظهار کرد: امیدواریم مسئولین هر چه سریعتر مشکلات این منطقه را برطرف کنند و بنده نیز از مسئولین پیگیر رفع این مشکلات خواهم بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود به بیان روایتی از حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام پرداخت و گفت: تقوا بهترین توشه عالم برزخ و قیامت است لذا انسان باید از عمری که خداوند به او داده استفاده کرده و با عبادات، کمک به فقرا و نیکی با پدر و مادر و غیره برای آخرت توشه اخذ کند.

وی افزود: هیچکس در این دنیا ماندگار نخواهد بود لذا اگر انسان با اطاعت از دستورات الهی برای خود توشه اخذ نکند بازنده عالم دنیا است.

امام جمعه ارومیه با اشاره به تدین اهالی قوشچی گفت: الحمدلله این شهر دارای افراد متدینی بوده و شهری شهید پرور است لذا تلاش کنید خود و فرزندانتان را اهل ایمان و تقوا تربیت کنید تا پرچم دین همواره در این شهر برافراشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت و صمیت بین اقوام مختلف در آذربایجان غربی برقرار است

وحدت و صمیت بین اقوام مختلف در آذربایجان غربی برقرار است