مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 21:202022-11-08سياسي

5 هزار میلیارد ریال جهت انتقال آب های مرزی به خراسان شمالی جذب شد


استاندار خراسان شمالی از جذب 5 هزار میلیارد ریال اعتبار از محل سفر ریاست جمهوری در فاز نخست برای حفر چاه و انتقال آب های مرزی به درون استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: رسانه های معاند با بزرگ نمایی موضوعات مختلف به دنبال عدم ایجاد اطمینان بین مردم و مسئولان هستند اما با گزارش دهی مسئولان به مردم و یادآوری وظایف خود می توانیم موجی از امید آفرینی را در جامعه ایجاد کنیم.

وی گفت: با همدلی، هم افزایی، بصیرت افزایی و با تاکید بر اینکه برکات انقلاب اسلامی بسیار است باید مسیر عدالت و پیشرفت را طی کنیم.

استاندار خراسان شمالی افزود: برخی دستگاه ها در مقابل موضوع شبیخون فرهنگی که توسط مقام معظم رهبری مطرح شده بود فقط برداشت سطحی داشتند و این در حالیست که دشمنان همچنان به دنبال تبلیغات سو و منفی و ایجاد یاس و استان ما در این بخش موفق به کسب رتبه سوم کشوری شده که امیدواریم در سال های آتی این جایگاه ارتقا یابد.

استاندار خراسان شمالی رونق بخشی اقتصاد را زمینه ساز اشتغال دانست و گفت: در این هدف گذاری تقویت بخش کشاورزی، اقتصاد، سرمایه و بازگشایی گذر مرزی با کشور ترکمنستان را مورد توجه قرار می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 هزار میلیارد ریال جهت انتقال آب های مرزی به خراسان شمالی جذب شد

5 هزار میلیارد ریال جهت انتقال آب های مرزی به خراسان شمالی جذب شد