مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 18:552022-11-08ورزشي

خراسان جنوبی میزبان مسابقات مینی گلف شرق کشور شد


مسابقات قهرمانی مینی گلف شرق کشور از 19 تا 20 آبانماه در بیرجند برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، رضا محمودی زاوه رییس هیئت گلف خراسان جنوبی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: دومین دوره مسابقات قهرمانی مینی گلف شرق کشور از 19 تا 20 آبانماه جاری به میزبانی بیرجند برگزار می شود.

وی افزود: در این ماراتن منطقه ای قریب بر 50 ورزشکار برتر استانهای سیستان وبلوچستان، یزد خراسان رضوی و جنوبی در زمین مینی گلف کاجستان بیرجند به رقابت می پردازند.

رییس هیئت گلف خراسان جنوبی تصریح کرد: هزینه 100 میلیون تومانی برگزاری دومین دوره مسابقات قهرمانی شرق کشور از طریق اسپانسر تامین شده و تاکنون از سوی اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون هیچگونه حمایت مالی صورت نگرفته است.

  محمودی زاوه یادآور شد: هیئت گلف خراسان جنوبی در سال 1389 تاسیس شده در شهرستانهای بیرجند، قائن، خوسف و زیرکوه فعالیت دارد و برای معرفی روسای هیئت سایر شهرستانهای استان رایزنی هایی صورت گرفته و تاپایان امسال فعال خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: از زمین مینی گلف کاجستان بیرجند در 10 میدان بصورت رسمی و تمرینی تیم های ورزشی و انفرادی استفاده می شود، زمین 10 میدانی مینی گلف منطقه گردشگری بند دره بدلیل عدم هماهنگی مجری با هیئت گلف در احداث آن استاندارد لازم رعایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی میزبان مسابقات مینی گلف شرق کشور شد

خراسان جنوبی میزبان مسابقات مینی گلف شرق کشور شد